2017. május 5., péntek

Az elmúlt hetek termése / From the last few weeks

 Egy különleges alkalomra egy különleges ruhához... Azonban mivel a rám jellemző módon az utolsó pillanatban csaptam össze őket (elment az idő a tervezgetéssel), még nem 100 %-os az eredmény... A karkötőt biztosan újra fogom fűzni, de gondoltam, megmutatom ebben a formájában is.
A rivoli befoglalását egy orosz oldalon találtam, a fülbevalót pedig O Espírito das Artes egyik tutorialja (https://www.youtube.com/watch?v=fy49pz-1RvQ) inspirálta - bár végül eléggé eltértem az eredetitől, de a formához és a technikához egyértelműen ő adta az ötletet.

For a special occasion you need a special dress... and for a special dress some special jewelry. Well, that was my plan, but I wasted most of the time with planning, I had hardly time for the beading itself. That's why the results are not so satisfying - the bracelet I'll surely re-design...
The square bezel for the rivoli is to be found on a Russian site. The earrings are based on a tutorial by O Espírito das Artes (here: https://www.youtube.com/watch?v=fy49pz-1RvQ) - I deviated from the original, because I wanted to use delicas, but the inspiration came definitely from her work...


Na igen, már magam sem tudom, hanyadjára fűzöm ezt a mintát - de ha egyszer beválik, miért ne? És persze nem is én lettem volna, ha nem éppen Attack on Titan-nézés közben állok neki... XD
A mintát egyébként itt találhatjátok: Freiheit medál - és hogy miért ez lett a neve, elolvashatjátok ebben a bejegyzésben ;)

I've already made this pattern several times - but hey. why not doing so, if it works well? And yes, not suprisingly I started it while I was watching Attack on Titan XD

(English pattern is coming soon...)








A Facet Jewelry áprilisi ékszerkészítő pályázatára pedig ezt követtem el: http://jewelrycontests.secondstreetapp.com/MYTHOLOGY-AND-FOLKLORE-The-April-Design-Challenge/gallery/62413158 (remélem, nem baj, hogy a linket osztottam meg, de lusta voltam külön posztolni ide is. A szavazás pedig már véget ért, szóval nincs jelentősége...)
A májusi téma pedig... hmm, igencsak nekem való :) Ááááá, máris túl sok ötletem van - túl sok az imádott fandom, naná... és persze mindenhol kristályok és egyebek, melyek valósággal könyörögnek a "meggyöngyösítésért" XD

I also entered the April Design Challenge of the Facet Jewelry. Here is my workpiece: http://jewelrycontests.secondstreetapp.com/MYTHOLOGY-AND-FOLKLORE-The-April-Design-Challenge/gallery/62413158 (Sorry for sharing the link, but I'm too lazy for uploading the pic here. And the promotions has already ended, so it doesn't matter anymore...)
And as for the May challenge theme... hmmm, I like it :) I've too many ideas already  - too many beloved fandoms, too many favourite heroes, too many shiny magical items XD








2 megjegyzés:

Drei kleine Perlen írta...

Hallo Teréz,
Ich finde dein Schmuckset sehr schön, aber ich kann dich verstehen. Wenn es irgendwas gibt was einem selber nicht so gut gefällt, dann muss man es einfach neu machen.
Ich kann dir nur sagen, dass ich es sehr schön und stimmig finde.
Viele liebe Grüße
Daniela

Drei kleine Perlen írta...

Hallo Teréz,
mir gefällt dein kleines Set sehr gut.
Tolle Farben hast Du gewählt.
Liebe Grüße
Christina